Państwo
Rodzice i Opiekunowie
Dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

Szanowni Państwo, Rodzice i Opiekunowie,

od początku roku w Europie stale rośnie liczba zachorowań na odrę. Światowa Organizacja Zdrowia oraz Europejskie Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób oceniają, że – choć ryzyko zachorowania na poziomie populacji ogólnej jest niskie – to ogniska choroby będą się pojawiać we wszystkich krajach. Powodem jest niewystarczający poziom zaszczepienia przeciw odrze (szczególnie drugą dawką). W nadchodzących miesiącach spodziewamy się dużego wzrostu zachorowań. Szczepienie chroni przed odrą. To podstawowy środek zabezpieczenia dziecka przed tą groźną chorobą.

Ostatnio nasze maluchy z grupy ,,Jagódki” miały niezwykłą przygodę! Wyruszyły wraz z wychowawcą na pierwszy wiosenny spacer😊

„Wolni i świadomi . Profilaktyka uzależnień i zachowań ryzykownych w szkole" to temat warsztatów przeprowadzonych w ostatnich dniach w naszej szkole przez pana Łukasza Niewczasa, psychoterapeutę, wicedyrektora kieleckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii.

Uczniowie naszej szkoły z klas 7-8 mogą brać udział w zajęciach online, których celem jest podniesienie wiedzy młodzieży szkolnej z zakresu psychologii, medycyny i prawa.

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców na indywidualne spotkania z Wychowawcami klas. Spotkania odbędą się w dniu 08.05.2024r..
Do zobaczenia


Agnieszka Pierzchała
Dyrektor Szkoły Podstawowej
im. Stanisława Młodożeńca w Wilczycach

“Witaj Maj! Trzeci Maj!...”, zabrzmiała ta i inne pieśni patriotyczne podczas akademii poświęconej rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja.

 Grupa ,,Jagódki” kontynuje  wspaniałą przygodę z czytaniem bajek! Jak w każdą środę dzieci z ogromnym zainteresowaniem słuchały magicznych opowieści, rozwijając swoją wyobraźnię i zdolności językowe.

W naszej szkole od lutego tego roku działa Klub Młodego Odkrywcy. Uczniowie na lekcjach z przedmiotów przyrodniczo – technicznych wykonują różne doświadczenia, czyli realizują najważniejsze założenie działalności KMO, którym jest poznawanie świata nauki przez doświadczanie.